środa, 10 grudnia 2014

Program do zdjęć...

Uwielbiam zdjęcia i kto mnie troszkę zna to o tym wie, że mam na tym punkcie jobla ;p hahaha

Ostatnio trafiłam na bardzo fajny i darmowy program PhotoScape- na prawdę rewelacja. Polecam :) Ma dużo przydatnych funkcji np. zmniejszanie zdjęć, Edytor-obróbka (ciekawe efekty) np. Stare zdjęcia...

Oryginalne :)

I przerobione w programie... Filtr- stare zdjęcie... kilka do wyboru.


Poniżej zdjęcie z kilkoma efektami :)

Jednym z moich ulubionych funkcji jest możliwość wybrania na zdjęciu kolorowego fragmentu np. oczy, poziomka (najlepiej wychodzi jeśli wybierzemy 1 kolor). Ja mam taką funkcję w aparacie, ale spokojnie można też to zrobić szybko i na prawdę prosto w programie.
Po wybraniu 1 elementu, koloru resztę "malujemy" wybierając kolor, rozmycie, rozjaśnienie...itd:

1. Usunięcie obiektu np.daty, bo zapomniałam wyłączyć ;p Tools-->Clone Stamp
2.  Tools-->Effect Brush-->Skala szarości 


Można łączyć zdj. w  kolaże. Też baaardzo duży wybór ustawień :)

Ma fun. "Przechwyć obraz", dziel zdj. na kilka części... na prawdę fajna sprawa :) I darmowa ;p

2 komentarze:

  1. bede musiala podpatrzyc ten progrmik, ja ciagle uzywalam picassy ale teraz jak mam maca to moze sie przezuce na iphoto

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam picase, ale brakuje mi w nim zmniejszania zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń