Zdjęcia porównawcze z ćwiczeń.

Wreszcie, nareszcie odebrałam aparat, więc zrobiłam zdjęcia. ale to było rano, i słońce i też mnie nie powalają, ale już siły nie miałam na pozowanie.

Coś widać :) Ale i tak JA widzę jeszcze boki i uda...czyli jeszcze troszkę :) Mam nadzieję, że bieganie pomoże :)

Widać efekty na mojej szanownej ;p hahaha Czyli najważniejsze, że coś ubywa i się poprawia :)



***
Otóż 1 kg tłuszczu jest objętościowo większy niż 1 kg mięśnia. Zatem w mniejszym ciele może być dużo więcej kg w postaci mięśni niż w większym w postaci tłuszczu. Waga nie przedstawi nam tego adekwatnie do danej sytuacji. Jeśli ograniczymy tylko jedzenie, a ćwiczenia dalej nie będą naszą rutyną waga pokaże mniej, ale stracimy też mięśnie.

Kalkulator poziomu tkanki tłuszczowej





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty