Efekty hulania ;)

Nie są to jakieś ogromne efekty. Ale przyznaję się bez bicia, że tak non stopa hulałam pierwsze 2 tyg. Później przyszły ferie i nie miałam czasu, bo ważniejsze było wymyślanie zajęć dla dzieci. Wiem, że to głupia wymówka ;p ale cóż, w coś muszę wierzyć ;)

Także jak na tak krótki okres ćw. nie jest źle :) Jakbym ćw. co dziennie przez ten miesiąc to było by więcej widać i na minusie też by było więcej ;)

Plus dieta, której jak to ja nie stosowałam ;p hahaha Nie odmówię sobie jedzenia, chociaż jem mało, to niestety słodkie mnie gubi ;p hahaha

Mogę z czystym sumieniem polecić hula hop :)

Najwięcej widać pod biustem (te straszne fałdki ;/ ) i troszkę boki :)  Nie ma oszałamiających wyników, ale na takiego nygusa to nie jest źle ;p

-3cm brzuch;
-2cm pas;
-2cm biodra;
-1cm uda :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty