Piersi z kurczaka w papirusie z młodymi ziemniakami,pieczarkami i surówką

Wiecie jak są te reklamowane gotowe "papierki" z Winiar..Raz kupiłam  na wypróbowanie, ale to drogie- jak na takie badziestwo.

Dlatego wymyśliłam swojego papirus'a :)

*Papier do pieczenia
*piersi z kurczaka
*przyprawy.
*olej, oliwa lub olej kokosowy- ja dodałam ostatni

Piersi rozbić, przyprawić wg. uznania.


Na kawałek prostokątnego papieru wylać oliwy i rozsmarować

...położyć pierś, polać jeszcze z łyżeczką oliwy i przykryć drugą połową papieru.

Smażyć z obu stron na suchej patelni.
Podglądać, żeby nie przykleił się papier do piersi. Jeśli tak się stanie to delikatnie odkleić :)

Usmażona pierś jest soczysta i pyszna...

Podałam z młodymi ziemniakami i koperkiem, do tego pieczarki i surówka z sałaty lodowej, pomidora, ogórka zielonego, koperek i oliwek+ ciut oliwy, sól i pieprz.


Werka zjadła WSZYSTKO w min. Nawet Gabi chciała DOKŁADKĘ!!!! A jak Marek wrócił z pracy jego obżerała z obiadu ;p hahaha Oczywiście oliwki były tym najważniejszym składnikiem :)

SMACZNEGO :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty