Kotlety z jajek z mizerią i pure z ziemniaków.

Szybki i tani obiad :) Wychodzi ok 8 średnich kotlecików :)


Składniki:

7 jajek ugotowanych na twardo
2-3 jajka surowe
pęczek szczypiorku
4-6 łyżek bułki tartej
sól, pieprz

Dodatkowo:

1 jajko
bułka tarta
olej do smażenia




 Ugotowane i ostudzone jajka zetrzeć na tarce na grubych oczkach lub wrzucić do robota.

Pokroić drobno szczypiorek i razem wymieszać.

Dodać surowe jajka, bułkę tartą i przyprawić solą i pieprzem. Bułki tartej dodawać na oko, żeby jajka nie były za suche i za wilgotne. Jak na mielone :) 

Formować kotlety, odtaczać w roztrzepanym jaku i bułce tartej. Smażyć na oleju na złoty kolor.

Do koltetów zrobiłam mizerię. U mnie mieszam 1 duży jogurt naturalny i małą śmietanę 18%. Ogórki obrałam i pokroiłam w robocie na cienkie plasterki. Doprawić solą, cukrem i pieprzem.

Ziemniaki obrać i ugotować. Odcedzić. Do gorących dodaję z 3 łyżki śmietany i masło. Nie powiem ile czego, bo to też zależy od ilości ziemniaków :) Musi wyjść pure :)

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty