Zebra- placek

Pyszne, proste :) Szybko zniknęła cała duża blacha. Bo zrobiłam z 1,5 porcji :) I robiłam na oliwie z oliwek ( bo akurat miałam, a zwykły olej mi się skończył ;) )


Składniki:
5 jaj
11/2 szklanki cukru
3 szklanki mąki
1 szklanka wody
1 szklanka oleju lub oliwy z oliwek
3 płaskie łyżeczki proszku
2 łyżki kakao
zapach waniliowy lub cukier waniliowy





Ubijamy jajka z cukrem.

Do ubitych jajek dodajemy 2,5 szklanki mąki, olej, zapach waniliowy i wodę. Zmiksować wszystko razem i dodać proszek do pieczenia.

Następnie ciasto podzielić na 2 części – do jednej dodać kakao, a do drugiej pół szklanki mąki.

Na średnią blachę wlewać na środek po jednej łyżce wazowej na przemian jasnego i ciemnego ciasta.

Piec około 50-55 minut w temp. 180.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty