Konfitura z płatków róży

Smak takiej konfitury jest tak samo pyszny jak i zapach róży :) Wystarczy "liznąć" kanapkę, żeby czuć ten zapach i smak róży :)



Składniki:
*płatki dzikiej róży
*cukier

Zasada jest taka, że ważymy płatki i dodajemy 2x tyle cukru :) Można ucierać, stopniowo dodając cukier i płatki.  ALE jak to ja lubię ułatwiać sobie życie . Więc zmiksowałam płatki z cukrem w robocie na gładką "papkę" :)

Żeby dłużej się trzymało, przełożyłam do garnka i gotowałam na małym ogniu ok 15min.

 Przełożyć do małych słoiczków, zakręcić, odwrócić i gotowe :)



Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty