Sos czosnkowy

 nr.1 :) polecam do skrzydełek i piwka :) hehehe Do wszystkiego :)

Składniki:
*majonez Winiary duży-jakiś lepszy, na pewno nie jakieś najtańsze g... ;/
*5-7 dużych ząbków czosnku- zgnieść praską
*przyprawa Tzatzyki z Prymatu ok 3 łyżek
*ciut soli
*troszkę pieprzu
*ok czubatej łyżki pikantnego ketchupu
*ok czubatej łyżki pikantnej musztardy-ja dodaję "Piekielną"

Wszystko razem do malaksera,zmiksować i gotowe. Najlepiej zrobić z 2-3 dni przed podaniem. W tedy się przegryzie ;)

***

Chleb też właśnie się piecze :) bo mam maszynę do chleba,kupiłam używaną za parę zł. 37zł z transportem :) na tablica.pl :) teraz cały czas piekę chleb, bułki, drożdżowiec... co tylko się da :)

Super wyrabia ciasto na pizzę :) kiedyś jak będę robiła podam przepis :) Wyrabiała mi nawet ciasto na bagietki, bułki i pierniczki :) hehehe

Póki co podam sprawdzony przepis na chlebek :) dodawać do maszyny w kolejności, którą napisałam :)

***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty