Torty dla Klaudka

Dzisiaj wstałam o 5 bo było chłodno. O 7 torty były gotowe :) I już była duchota.



Tort z bitą śmietaną, jagodami, malinami, M&M i wafelkami. Mówię na niego tęczowy :)
Upiec biszkopt, podzielić na 3 części.

Naszykować poncz do nasączenia (woda+ troszkę cytryny+cukier puder). Polecam przelanie do jakiegoś spryskiwacza! Rewelacyjnie nawilża biszkopt. Równo, nie za dużo.

Biszkopt, psiknąć ponczem, owoce (zmrożone) , bita śmietana, biszkopt,  psiknąć ponczem, owoce (zmrożone) , bita śmietana, psiknąć ponczem OD SPODU biszkopt  !!!, polewa czekoladowa.

Boki posmarować bitą śmietaną i przykładać wafelki. Można Kit Kety, ale są drogie. Kupiłam podobne ale tańsze. W opakowaniu są 3szt. Kupiłam 11op. Można układać gęściej, ale wydaje mi się, że tak będzie się lepiej kroić.

I posypać drażami 2 op po 200g. W oryginale M&M'sy ale też kupiłam zwykłe, bo dużo tańsze.

Przewiązać kokardą i gotowe :)

SMACZNEGO

***

 Tort dinozaur

Wklejam dwie wersje. Ja robiłam drugą.

I wersja:



II-ga wersja






Groźny tort z jagodami i kremem budyniowym :) Kolor zielony to barwnik sypki. Rewelacyjnie brudzi języki na zielono :)

Upiec biszkopt, przekroić na pół.

Wyciąć z papieru koło, narysować kształt (I lub II) przyłożyć do biszkoptu i wyciąć ostrym nożem.

Biszkopt,  psiknąć ponczem, owoce (zmrożone), krem budyniowy (można dodać barwnik), psiknąć ponczem biszkopt OD SPODU, posmarować całego dinozaura resztą kremu i udekorować.

SMACZNEGO :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty