Ciasto kokosowe

Przepis z zeszytu mojej teściowej. Pyszny, prosty i tani. Na taką kwadratową blachę robiłam z 2 porcji.
Zdjęcia później, bo zapomniałąm zrobić, a teraz już mi się nie chce ;p

Ciasto:
  • 1 szkl. mąki
  • 2 jaja
  • 0,5 szkl. cukru
  • 0,5 kostki margaryny- rozpuścić
  • 1 proszek do pieczenia

Wszystko wymieszać lub zmiksować. Margarynę dodałam na sam koniec- gorącą.

Przelać na blachę wyłożoną pergaminem lub tortownicę.

Piec za złoty kolor 40-45min w temp 180 stopni.

W tym czasie przygotować...

Masa kokosowa:
  • ok 1,5-2 szkl wiórków kokosowych
  • 0,5 kostki masłą
  • 1 szkl cukru
  • 15 łyżek masła

Masę gotować 10-15min.

Na upieczone ciasto wyłożyć ciepłe wiórki i podpiec 10-20min.

Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty