Ćwiczenia na platformie wibracyjnej II-wyniki ćwiczeń mojego taty :)

Najpierw pochwalę się wynikami mojego taty :) Ma 59 lat i sporo nadwagi ;/
Kupiłam jemu i mamie platformę wibracyjną-taką małą (chodzi o miejsce).  Zaczął jakoś 13-14 sierpnia.
Ćwiczy co dziennie po 15-20 min (nr.1,4,6) Pięknie zrzucił w bokach i w brzuchu. I to widać! Szczególnie na koszulach, które prawie pękały w szwach, a teraz mają mały luzik.

Dla Jasia:
-4 cm 

Mama powiedziała że zmierzy się w grudniu przed świętami :)

***

Dzisiaj WRESZCIE znalazłam wenę, żeby wrzucić nowe /stare ćw. na platformę wibracyjną. Poprzednie, były dostosowane do tej dużej platformy. Dzisiaj pokarzę ćwiczenia na tej małej platformie. Różnią się szczegółami. Ale jednak już po roku ćwiczeń coś się zmieniło :)

Proszę pamiętajcie, że prędkość i czas zwiększamy stopniowo co tydzień. Prędkość max co 2, i czas 1-2 min na każdym ćwiczeniu. Trzeba dostosować do siebie. Przykładowo moja mama może mieć prędkość 15, bo jak ustawi więcej to niedobrze jej. Tata ćwiczy sobie na 20.

Wszystko spokojnie i z głową!

A to mój plan ćwiczeń. Teraz to ćwiczę 2-3 razy w tyg. Chociaż zdarza się, że tylko-2x lub 4x. To zależy od mojego nastawienia i sił ;p hehehe

 nr.1-  8 min prędkość 28
 nr.2-  2 min prędkość28
 nr.1-  5 min prędkość28
 nr.3-  5 min prędkość28
 nr.4-  5 min prędkość28
 nr.5-  5 min prędkość28
 nr.6-  5 min prędkość28
 nr.7-  5 min prędkość28
 nr.8-  5 min prędkość28
   nr.9-  20 min prędkość 30


1 Prosta- Stoimy prosto, pośladki, nogi i brzuch napięte.
Cały ciężar rozłożony
równo na stopach.

       
 2 Kolana- Uginam kolana i opieram ręce.
3 Prosta z ugiętymi kolanami.

4 Prawa noga wyprostowana.
Przenosimy na nią cały ciężar.

5 Prawa noga delikatnie ugięta.
Przenosimy na nią cały ciężar.

6 Lewa noga wyprostowana. Przenosimy na nią cały ciężar.
7 Lewa noga delikatnie ugięta.
Przenosimy na nią cały ciężar.


 *** 

Kupiłam ją specjalnie na sprzedaż. Bo ja mam swoją i nie zamierzam jej sprzedawać :)

Jeśli ktoś się zdecyduje to niestety trzeba doliczyć transport 115zł ;/ Bo tak liczy sobie kurier. Jak sprzedawałam pierwszą to tak było. Co prawda i tak wychodzi taniej niż nowa z transportem.

Możliwa małą negocjacja ceny ;)

Speed do 50. Z Mango.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty