Łapcie i skarpety na szydełku i drutach

Mega szybkie i proste :)

To moje dla Gabi- szydełko nr.8, wiec grube.



A to filmiki gdzie jest super wytłumaczone co i jak. Moja podpowiedź: Im grubsze łapcie tym mniej oczek na początku. Dla Gabi I rz.7 półdupków , II rz. 14 półdupków ..i tak 8 rzędów


 Później przerobiłam 10 półdupków (zostało 4 od góry na przegubie wolnego). Przerabiałam tak 4 rz. po 10, aż do pięty i zszyłam piętę. Koniec. Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam, bo robię na oko ;) ale wklejam podobny schemat i filmiki :)




Tutaj macie schematy na inne łapcie, też proste :) Na szydełku i drutach












I mój ulubiony wzór na skarpety szydełkowe












Komentarze

  1. Hej ! Jak to robisz ? Chciałabym zrobić skarpetki dla chłopaka na urodziny ale nie wiem jak się do tego zabrać, czy użyc szydełka czy na drutach i jaką grubość wloczki dobrać i czy jedna mi starczy. Mogłabyś mi coś poradzić ? I czy zdążyłabym zrobić takie skarpetki na dużą stope w miesiąc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szydełku :) Grubość szydełka taka sama lub ciut mniejsza od włóczki. A ile? hmmm nigdy nie sprawdzałam :) Przeważnie robiłam z wełny z odzysku. W lumpeksie kupiłam sweter, prułam i było duuużo wełny :) Za grosze :)
      ---
      Z wełny te proste wzory podobnie dobieram druty do grubości wełny. :)
      Powodzenia :)

      Usuń
  2. Potrzebuje skarpety na kikuty plecione z owczej wełny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty