Gulaszowe drobiowe na kilka sposobów

Wczoraj Marek kupił mi gulaszowe drobiowe. Opłaca się bo 11zł/kg.

Jak mam więcej tzn ok 2-3kg to dzielę na różne porcje i obiady.

Ładne kawałki zostawiam na :

-szaszłyki

-chińszczyznę

-dodatek do zup

A takie małe kawałki i powiedzmy mniej ciekawe ;) odkładam. Do robota kuchennego wrzucam cebulę i czosnek ok 3 ząbków. I miksuję, mielę..jak zwał tak zwał ;)

Dodaję mięso+przyprawy np.pieprz, warzywko. Znowu miksuję dorzucam jajko, bułkę tartę i chwilę mieszam.

Wychodzi mięso mielone, a raczej miksowane ;) hehehe

I tutaj znowu mamy kilka opcji:

-zwykłe kotlety-jak klasyczne mielone- dzisiaj je zrobiłam i wyszło 17szt.



-al'a schabowe z warzywami- dodaję troszkę jakiś warzyw np. na patelnię, albo włoszczyznę w paski. Po prostu mrożonkę ;) Mieszam i formuję płaskie, duże kotlety.

-zawijańce- formuję placek i na środku kładę np.ser, ogórek...co kto lubi i ma pod ręką. Takie dewolaje tylko tańsze ;)
Tutaj owinęłam pasek ogórka kiszonego żółtym serem i zawinęłam mięsem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty