Śledzie z czosnkiem i majerankiem

Już niedługo zrobię ulubione śledzie całej mojej rodziny :) Zrobiłam je I raz przeszło 13 lat temu jak poznałam męża (trzeba było się wykazać zdolnościami kulinarnymi ;) hahaha ) i na prawdę są od tej pory hitem na Wigilijnym stole. Nie tylko u Nas, ale i u moich rodziców. Zresztą wszystko co jest z czosnkiem staje się hitem :) hahaha

Składniki:
*solone płaty śledziowe
*majeranek- dużo
*jałowiec-opakowanie
*czosnek-2-3 główki
*cebula
*olej

Wymoczone (nie za mocno) śledzie pokroić w romby.

Układać warstwami w słoju :

Warstwa śledzi , pokrojona cebulka, posypywać majerankiem, sypnąć lekko rozgniecionymi ziarnami jałowca i kilkoma ząbkami czosnku.

Znowu: śledzie, cebula, majeranek, jałowiec i czosnek....itd aż wyrobimy śledzie.

Zalać olejem.

Odstawić na 2-3 dni, żeby się przegryzło ;)

Do dłuższego przechowywania nie dodawać cebulki. Lepiej podać ją na talerzu.

Chociaż u mnie jeszcze nigdy długo nie wytrzymały ;p hahaha

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty