Szopka na Boże Narodzenie


W tym roku zrobiłyśmy szopkę. Dziewczyny twardo pomagały, mimo, że 2 dni to robiłyśmy. Malowały, kleiły i czasami wycinały. Ja kleiłam większe rzeczy pistoletem na klej.

Wykorzystałyśmy:
*farby
*karton
*wełna
*oczy 4zł za całą paczkę w KIK'u
*brokat 4zł kilka pojemniczków w KIK'u
*papier kolorowy
*bibułę
*piórka
*patyczki do uszu
*troszkę wypełnienia do poduszek
*druciki
*siano
*rolki po papierze toaletowym
*znalezione: gałęzie, kamienie, kora z brzozy
*klej do papieru, klej na ciepło (pistolet)

Najpierw wycięłam karton. Dno skleiłam z 2 warstw kartonu.

Dopiero w tedy dziewczyny malowały.

Z resztek kartonu zrobiłyśmy szopkę, kleiłam pistoletem. Dziewczyny malowały.



Drugiego dnia zrobiłyśmy postacie z rolek.

Postacie: Józef, Maryja, Jezus, 3 Królowie, pasterz, aniołek i 2 owieczki.







Włosy  i dary Trzech Króli kleiłam klejem na ciepło, wszystkie papierowe elementy kleiły dziewczyny zwykłym klejem do papieru.








Komentarze

  1. Śliczna cudowna i "żywa". Spisałyście się na medal (Magda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja tylko dałam pomysł i troszkę pomogłam przy dużych rzeczach, a malowaniem, klejeniem i wycinaniem zajmowały się dziewczynki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty