Ciasto bardzo pomarańczowe

Ciasto bardzo pomarańczowe


 -340 g masła miękkiego
 -300-340 g cukru 
 -340 g mąki pszennej 
-2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
 -szczypta soli
 -4  jajka
 -skórka starta z 4 pomarańczy- ja miałam ten miąższ co mi został z soku pomarańczowego. Dodałam na oko z 6 łyżek.
-aromat-jeśli jest,ale nie musi być
-płatki migdałowe (niekoniecznie) ale miałam więc dodałam :)

Piekarnik rozgrzać do temperatury 170 st C.


Przygotowałam tortownicę- wysmarowałam margaryną i posypałam bułką tartą.


Mikserem utrzeć masło, cukier, mąkę z proszkiem do pieczenia, sól, jajka i skórkę pomarańczową i płatki migdałowe. 

Masę przelałam do foremki, posypałam jeszcze troszkę płatkami migdałowymi i piekłam ok. 45-55 minut do suchego patyczka.

 Smacznego :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty