Odnowione stare stoliki, skrzynka na drobiazgi i półeczka na klucze...

Dwa stoliki pod telefon.
Oczyściłam dokładnie....


Srebrna farba z Leroya. Słabo kryje ;/ Mały pojemnik, drogi i niestety do niczego.
Do małych powierzchni owszem, ale ciut większych już do niczego ;/ 
Próbowałam i pędzlem i wałkiem...

Pomalowałam najpierw 3x białą matową farbą, później 3x srebrną i na koniec delikatnie przecierałam gąbką z czarną farbą.
Szklana gałka :) 



Drugi w stylu Shabby chic.
Kilka warstw białej farby i przecierka.
Gałka szklana.

Chmmm półeczka na klucze i notatki? Nie wiem jak to nazwać...

Kilka warstw białej farby i przecierka.

Skrzyneczka na drobiazgi.
Zniszczona i dlatego tylko góa została ze zdobieniami...

 Również kilka warstw białej farby i przecierka. 


Komentarze

  1. WOW Monia ten pierwszy stolik cos pieknego!!! Masz kochana talent!!
    ENJA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ten pierwszy bardziej nowoczesny i super wygląda :) A o niego się bałam, co to mi wyjdzie? :) hehehe

      Usuń
  2. Mnie też się podoba. Lubię Twoją skrzynecxzkę i stoliki. Może masz pomysł na drewniany zagłówek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłówek najwygodniej obić ciemnym materiałem obiciowym (u mnie w dziale inne wymysły pokazałam najprostszy zagłówek) Najwygodniej dla głowy i pleców oczywiście ;p Lub po prostu deski :) Mogą być z palet :) Zeszlifować, żeby były gładkie i pomalować lub zabejcować tylko. Będzie bardziej surowe, rustykalne wykończenie.
      -
      http://3.bp.blogspot.com/-Yb6dOfFr90A/TyuwAGRbvSI/AAAAAAAAAKQ/MgT1x8SPHCw/s1600/deski.jpg
      -
      http://2.bp.blogspot.com/-bzCrZY-pAFo/UQ3koVyKT0I/AAAAAAAAErw/6MkfmJLkZXg/s1600/barnheader1-1.jpg
      -
      fajnie wygląda też "poduszka, jedna długa lub kilka :
      http://czasnawnetrze.pl/i/dz04MDAmaD04MDA=/88c52084/18327-j_zaglowek_podwieszany_na_firankowych_zabkach_freshome.jpg
      -
      Stare drzwi...
      http://3.bp.blogspot.com/-BsRivUNF2uM/Ugd3QmtFU2I/AAAAAAAAs1o/urzIatoI294/s1600/zaglowki_04.jpg

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty