Jak wykonać samodzielnie odmulacz do akwarium?

Zrobiłam z miesiąc temu dziewczynkom niespodziankę i kupiłam akwarium. Nie duże jakieś 20l. Wystarcz na początek ;)

Raz na tydzień wymieniam 3/4 wody, żeby było ładnie i czysto. Ale jak zebrać resztki jedzenia, muł i kupy rybek? Znalazłam super filmik. Wczoraj kupiłam w zwykłym sklepie z narzędziami 2 rurki. Koszt 2,70zł :) Nie miałam dużego baniaka po 5l wodzie, więc musiałam kupić- 1,69zł. Pistolet na klej mam od dawna.

Dzisiaj rano zrobiłam wg. instrukcji odmulacz i powiesz Wam, że super sprawa :) Najważniejsze, że nie napiję się wody :) Muszę koleżance to pokazać, bo zawsze narzeka, że znowu wody się napiła ;p hahaha

Ja zamiast dziury nożykiem wywierciłam 2 otwory wiertarką :)



Polecam, bo rzeczywiście bardzo dobrze odkurza dno!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty