Jesienne róże z liści

Wczoraj jak Gabka była w szkole to ja z Weroniką poszłyśmy do parku szukać jesieni. Znalazłyśmy :) Dzień był cudny, prawdziwa "Polska złota jesień"... (dzisiaj już pada ;/ bryyy)
Uzbierałyśmy całą reklamówkę pięknych, kolorowych liści. I rano bawiłyśmy się w układanie :)





Już dawno widziałam te piękne róże na internecie i oczywiście musiałam wypróbować :) Są śliczne. Co roku od 3 lat je robimy i obdarowujemy, ale nie każdego! Gabi co roku wybiera tylko 1 wyjątkową osobę, której da ten bukiet róż :)*






Będzie potrzebne:
*dużo kolorowych liści
*nitka
Źródło zdj.

Gotowe :) To Nasze róże :) Na koniec spryskałam lakierem do włosów, żeby ładnie się błyszczały :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty