Gorąca czekolada

Zimno, więc chodzi od rana za mną gorąca czekolada z bitą śmietaną. Niestety nie miałam głównego składnika czekolady :( Ale spokojnie, damy radę :) Są dzieci jest czekolada do smarowania ;) Właśnie się nią delektujemy z Gabi :) Podaję przepis na 2 kubki.

*2 czubate łyżki czekolady do smarowania np. Nutella lub tak jak ja mam z Kauflanda Chocremo. Tańsza wersja :)
*2-3 łyżki gorzkiego kakao
*2 szklanki mleka - u mnie UHT
*bita śmietana

Wlać do rondelka szklankę mleka i poczekać aż się prawie zagotuje.

Dodać 2 łyżki czekolady i kakao.


Szybko i dokładnie mieszać, aż rozpuszczą się grudki.


Pod koniec dodać drugą szklankę mleka i dalej mieszać.

Jak już nie będzie grudek nalać do kubków i udekorować bitą śmietaną....





Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty