Zupa rybna-rosołek z lanymi kluskami

Dostałam od rodziców kawał karpia. Do usmażenia się nie nadawał, bo był baaardzo tłusty. Karp w końcu miał 8kg.

Ugotowałam więc Zupę rybną. W sumie to robiłam ją na oko :)

*ryba najlepiej tłusta np. karp
*włoszczyzna w paski-mrożonka
*liście laurowe
*czosnek-5 ząbki
*czerwona papryka
*cebula 1szt.
*koncentrat pomidorowy 2 łyżeczki
*pieprz
*sól
*papryka mielona

Dodatkowo na lane kluski:
*jajka
*mąka

Rybę ugotować z liśćmi laurowymi, czosnkiem z 3 ząbki, cebula przekrojona na pół.

Gotowałam aż ryba była miękka. Odcedzić wywar do innego garnka, dodać resztę składników i  chwilę gotować. Gdy papryka będzie miękka wyłączyć.

Składniki na lane kluski wymieszać, ciasto musi być takie lejące. Zagotować wodę i wrzucać/wlewać ciasto.

Po wypłynięciu pogotować chwilkę i odcedzić. Zahartować zimną wodą i dodać do zupy. Mi kluski wyszły dość duże, więc pokroiłam je na szybko na mniejsze kawałki przed dodaniem do zupy :)

Włączyłam jeszcze raz zupę na 2-3 min.

Odcedzoną rybę obrałam i podzieliłam na 2 części.

Jedną dorzuciłam do zupy, a z drugiej zrobiłam farsz do pierogów :)

Smacznego :)

Zupa jest pyszna, delikatna, rozgrzewająca i zdrowa :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty