Happy :)

Wiosenna pogoda bardzo dobrze mnie nastraja :)

Uwielbiam wiosnę :) Wczoraj byłam z dziewczynkami na spacerku.
Grałyśmy w piłkę i biegałyśmy po placu zabaw :) Niestety długo nie byłyśmy.

Jak zwykle ubrałam moje ulubione rurki, w których ciągle chodzę. Kupione w lumpeksie oczywiście :) Biegam z laskami, robiłam zdjęcia, kucam i...pryyyy :D hahahaha Ale miałyśmy z tego śmiechu :) hahaha Na szczęście nie było nic widać ;p hahahaha Pobawiłyśmy się jeszcze pół godziny, bo skoro nie było nic widać, to one mogły biegać. A ja ograniczyłam się do małych i wolnych kroków :) W domu pozwoliłam laskom popruć do samego końca spodnie. A to bardzo fajna sprawa dla dzieci- oficjalnie mogą podrzeć na mamusi spodnie :) hahaha

Na dobry początek  dnia posłuchajcie piosenek, które dobrze mnie nastrajają i chce się tańczyć :)

Pharrell Williams - Happy

Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharrell

Caro Emerald - A Night Like This



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty