Pulpeciki :)

Dawno nie robiłam pulpecików, więc dzisiaj od rana zrobiłam pyszne pulpeciki w sosie pomidorowym :) Sos zrobiłam sama tzn wycisnęłam sok z pomidorów za pomocą wyciskarki :)

A teraz moje ulubione urządzenie... obieraczka do warzyw :) Nie lubię obierać ziemniaków. Nie wiem dlaczego, ale po prostu nie lubię i szkoda mi czasu ;p hahaha Za pomocą  tej obieraczki garnek ziemniaków dla 4 osób, obieram w 5min- specjalnie mierzyłam czas :) Genialny wynalazek :) Jest na baterię lub można podłączyć pod wzmacniacz. Wybrałam rozwiązanie nr. 2 bo tańsze na dłuższą metę :)

Ziemniaki lub inne warzywa czy owoce muszą być ładne i równe, kupuję więc na wagę, a nie w paczkach :) Nie jest to jakieś wielkie utrudnienie :)

Na górze i dole zostaje troszkę nieobranego ziemniaka, ale to i tak idzie szybko z obieraniem...obieraczka obiera kolejnego ziemniaka, a ja nożykiem obieram górę i dół  ziemniaka już wcześniej obranego przez obieraczkę. Idzie szybko i płynnie.

Maszyną obieram głównie ziemniaki i jabłka :)  Najlepiej obierają się twarde i równe warzywa i owoce. Miękkie już troszkę gorzej :)



Tutaj jest przepis na PULPETY W SOSIE POMIDOROWYM 

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty