Piątek- bułki maślane

Noc oczywiście do dupy ;/

***

Zaraz będę robić bułki maślane-jeszcze nie robiłam :) Przepis znalazłam o tutaj wydał mi się dobry :) zobaczymy, za kilka minut skończy mi się wyrabiać ciasto. W automacie oczywiście ;p hehehe
Robię z połowy porcji.

Bułeczki maślane

Składniki:
250 ml mleka
75 g masła
20 g świeżych drożdży
1/2 łyżeczki soli
80 g cukru
około 0,5 kg mąki pszennej
100 g rodzynek

Do posmarowania:
1 jajko





Mleko delikatnie podgrzałam w mikrofali i wlałam do foremki z maszyny. Masło rozpuściłam-też w mikrofali i wlałam do mleka. Pokruszyłam drożdże + sól,cukier,rodzynki i mąkę.

Wybrałam program 1,5 godzinny na wyrabianie ciasta.

Formować kulki (około 70g) i układać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Odstawić do napuszenia na 20 – 30 minut. Podrośnięte posmarować roztrzepanym jajkiem.

Piec w temperaturze 220°C przez 10 minut.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty