Cynamonowe serca


OOOOOOOOO jakie te ciasteczka są pyyyszne, aromatyczne!!! I jak to u mnie tanie i szybkie :) Właśnie zjadłam do kawki jedno serduszko :) Gabi zachwycona :) Bo oczywiście mi pomagała :)


Składniki:
*ciasto francuskie
*ok 10 czubatych łyżeczek cukru
*2 czubate łyżeczki cynamonu

Cukier dokładnie mieszamy z cynamonem.

Na lekko oprószonej słodką mieszanką stolnicy rozkładamy ciasto francuskie- delikatnie przycisnąć, żeby jak najwięcej się przykleiło.

Obsypujemy je pozostałym cukrem z cynamonem.

Składamy 2 boki ciasta do środka, i jeszcze raz do środka.

 Kroimy ostrym nożem ciasto na 1-centymetrowe plastry.

Na koniec składamy pokrojone paski z ciasta znowu na pół tak. Jak zostało troszkę słodkiej mieszanki można jeszcze posypać.

Układamy je na blasze na papierze do pieczenia.

Pieczemy 20 minut w dobrze rozgrzanym piekarniku do 190 stopni.







I można wcinać :)


Smacznego:)



***
z 27 listopada 2012

 Upiekłam serca cynamonowe. Ale troszkę zmodyfikowane :) Nałożyłam na cisto francuskie mus jabłkowy i na to cukier z cynamonem. Zwinęłam w ślimaczki i wyszły pyszne ślimaczki cynamonowe.
Uważać przy krojeniu, bo delikatne :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty