Tortilla z kurczakiem i warzywami

Zniknęła od razu!!!! Nawet niejadek Gabi zjadła 2!!!! :)

Składniki:
*2 opakowania placków Tortilli
*sałata lodowa
*puszka kukurydzy
*ogórek zielony 
*ogórek kiszony
*cebula
*sos czosnkowy
*ketchup
*pomidor
*pałeczki kurczaka- 8szt lub inne mięso z kurczaka.
*czosnek marynowany w ziołach
*pieprz, sól, chili, majeranek

Mi został kurczak z dnia wcześniejszego i nie miałam dużo roboty. Ale robiłam go tak:

Kurczaka doprawić przyprawami i czosnkiem marynowanym+3 łyżki oliwy z oliwek z tego czosnku. Odstawić na min 30min, żeby się przegryzło.

Usmażyć pałeczki. Przełożyć do patelni z przykrywką, dolać troszkę wody, cały "sos" w którym leżały przed usmażeniem. Dusić pod przykryciem, aż mięso będzie miękkie i zacznie odchodzić. Co jakiś czas obracać i dolewać wody do 1/3 wys. Powstanie pyszny sos.

Jak kurczak będzie gotowy i troszkę przestygnie. Obrać pałeczki i pokroić w paski. Wszystko wrzucić do sosu który został z ich duszenia i na szybko podsmażyć....

To była najbardziej pracochłonna część. Teraz to już szybko, łatwo i przyjemnie.

Robiłam i podawałam na bieżąco...

Tortillę można zrobić w mikrofalówce, piekarniku lub na gazie :)

 Położyłam na gaz ruszt z piekarnika i podsmażałam tortillę :) Super sprawa. Ale uwaga na palce ;) 


Gotową tortillę smaruję sosem czosnkowym, ketchup, musztarda.
Pierwszą posmarowałam na połowie, ale późniejsze już całe. W moim domu sosu czosnkowego nigdy nie za dużo :)
Nakłam sałatę, kolka plasterków ogórka, pomidora, 3-4 łyżeczki kukurydzy, mięso  i zawijam: najpierw kawałek dołu, później jeden bok i drugi. W ten sposób można spokojnie jeść nie martwić się, że zaraz wszystko wyleci dołem :)


Dla Gabi i Werki zawinęłam folią aluminiową, bo znając moje dzieci wszystko by wypadło ;p hahaha


Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty