Eleganckie krzesełko-siedzisko...

Kupiłam za 10zł obdrapaną ramę, bez siedziska...dlatego tylko 10zł ;)

Ale co to dla mnie?! Troszkę materiału, farba i gotowe :)





Poleciałam do lumpeksu i za 3zł kupiłam czerwony płaszcz, który rozprułam i wycięłam kwadrat na siedzisko.












Miałam jeszcze ze starego łóżka flizelinę i gąbkę.











Powoli naciągam materiał z 4 stron.

Dopiero w tedy przybijałam takerem po kilka zszywek na każdą str.









Później narożniki....












Dokładnie i powoli naciągnąć, wyrównać i dopiero przybić.

Nadmiar materiału obciąć.










Z podszewki wycięłam większy kwadrat, brzegi podwinęłam i przybiłam do siedziska







Wyczyściłam, pomalowałam farbą chromową w sprayu i gotowe :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty