Kotlety rybne z pieczonymi ziemniakami z koperkiem i sosem czosnkowym.

To jedno z dań które dzieci kochają! Starsza córka uwielbia mój sos czosnkowy, młodsza na razie nie zje czegoś takiego ;) hahaha Do tego pieczone ziemniaki... Na prawdę szkoda, że nie da się wstawić chociaż zapachu, bo smak.... mmmmmmmmm

Składniki:
* ok 1kg ryby bez skóry i ości
* bułka tarta
*2 jajka
*2 garście vegety- mowa tutaj o domowej vegecie, czyli same suszone warzywa, można dodać włoszczyznę w paski (mrożonka)
*koperek
*sól, pieprz
*łyżka oliwy z oliwek z ziołami z marynowanego czosnku, lub zwykły czosnek.

Rybę oczyściłam, pokroiłam na mniejsze kawałki, wrzuciłam do robota kuchennego, dodałam resztę składników i wszystko zmieliłam.

Musi powstać masa jak na klasyczne kotlety mielone.

Uformować kotleciki, obtoczyć w bułce tartej i usmażyć.

Do pysznych kotletów potrzeba jeszcze lepszych ZIEMNIAKÓW i SOSU CZOSNKOWEGO :) Od razu mówię, że żaden kupny sos nie będzie tak genialny jak domowej roboty :)

***

Dzień wcześniej podałam kotlety rybne z gotowanymi ziemniakami, brukselką i masełkiem. 

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty