Pojemnik na sztućce

Miałam taki druciany i ciągle sztućce jakoś dziwnie wypadały ;/  Nerwy mnie już na to brały. Wymyśliłam więc coś taniego i z "niczego" :)

 *4 puszki po fasolce i pomidorach
*kawałek deski
*4 wkręty
*farba

Puszki umyć, wysuszyć i pomalować.

Jak farba wyschnie zaznaczyć dziurki na puszkach i na deseczce tak żeby pasowały do siebie.

Najlepiej do puszek włożyć jakąś szmatkę, żeby wypełnić i dopiero w tedy zrobić dziurę gwoździem. Puszka pozostanie prosta :)

Przyłożyłam puszki do deseczki i zaznaczyłam gdzie mają być otwory. Można od razu przykręcić wkrętem puszkę do deski, ale ja miałam z bardzo twardego drewna deseczkę i nawierciłam otwory pod skosem.



Przykręciłam wkrętami puszki do deseczki i gotowe. :)

Komentarze

  1. Bardzo specyficzny pojemniczek ale myślę, że jest on zarazem bardzo praktyczny. Jakbym tak wziął większość moich sztućców które głównie są od https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce to myślę, że nie zmieściłyby się tam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty