Obcinamy włosy z małą pomocą specjalnej poziomicy :)

...SAMEMU :)

Kilka lat temu kupiłam na eBayu taki wynalazek. Jest GENIALNY.

CreaClip- na YouTube znajdziecie tego dużo, więc nie będę nagrywała filmiku. Na prawdę genialny wynalazek. Ja za to kilka lat temu płaciłam jakieś 120zł, teraz nie wiem ile kosztuje. Wiem, że to jednorazowy dość duży wydatek jak na 2 kawałki plastiku ;)  ale mi już się dawno zwróciły wydane pieniądze, bo nie muszę do fryzjera chodzić :)

Podcinam tym koleżance włosy i starszej córce :)

Są 2szt w kpl. biały i niebieski.

CreaClip-źródło







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty