Gorąca czekolada i spadochroniarze.

Przez taka pogodę nic się nie chce ;/

Na poprawę nastroju właśnie wypiłyśmy po kubku


Ale było dobre :D

Czy jak byliście mali to robiliście spadochroniarzy? :) To była super zabawa :) Moim dziewczynom też się spodobała ;)







Z reklamówki wycięłyśmy 2 koła, zaznaczyłam 8 punktów-mniej więcej w równych odległościach

W zaznaczonych punktach przykleiłam dodatkowo po kawałku taśmy klejącej, żeby wyło mocniejsze.
I zrobiłam 8 dziurek. Przez które dziewczyny przełożyły i zawiązały 8 kawałków wełny po 40cm każdy.


Można użyć ludzików, żołnierzyków lub tak jak my pudełeczka od jajek niespodzianka.

Na górze zrobiłam dziury i przełożyłam wszystkie kawałki włóczki.

Zawiązałam od środka pętelkę...


Dziewczyny troszkę obkleiły plasteliną, żeby było cięższe, ale nie za dużo :)

Gotowi, do startu...

Start...

Udanej zabawy :)

Komentarze

  1. extra wyprobuje z Olim widac Werka uradowana a Gabi jeszcze bardziej za nia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro dziewczynki się tak cieszyły to chłopiec tym bardziej będzie happy :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty