Domek z piernika 2016

W sumie to wioska z piernika 😊 Tradycyjnie piernikowe domki zrobione 😊W tym roku dziewczynki zrobiły swoje piernikowe chatki. 

Z jednego przepisu i 1 porcji, wyszła wioska piernikowa i kilka pierników na choinkę.

Jedyna zmiana to klejenie domków. Zamiast lukru kleiłam karmelem: 0,5 kg cukru i 0,5 szkl. wody. Mieszaj cukier do czasu, aż zacznie się karmelizować i zmieni kolor na bursztynowy - około 10 minut. Ściągnij z ognia i natychmiast użyj.

Lukier do ozdabiania zrobiłam tylko z 1 białka i 1,5szkl cukru pudru. Ubić delikatnie białko i dodać cukier puder. Ucierać/ubijać min 15minut. Ozdabiałam rękawem cukierniczym z odcięta końcówką-minimalnie!


Najmniejszy domek jest Weroniki, średni Gabi, a największy mój 😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty