Ozdoby z desek zimowo-Świąteczne

Zostało mi kilka szt desek. Zabejcowane z jednej str. ale to w niczym nie przeszkadza :)

Potrzebne są:
*deski-mogą być z palet 😉
*ołówek
*wyrzynarka z ostrzem do desek
*farby plakatowe lub do drewna jeżeli ozdoby będą na dworze

Rysujemy na deskach wzór do wycięcia.

Choinka, Bałwan, anioł... może być jeszcze Mikołaj czy renifer :)

Na balkonie pownerwiałam w sobotnie popołudnie sąsiadów 😈😉i wycięłam choinki sztuk 3- w różnych wielkościach, bałwany sztuk 2 i anioła sztuk 1.

Zdmuchnąć lub szczotką zmieść wióry- nie ma się co wczuwać. Trochę z najgorszego 😋
I zabrać się za malowanie. Dobrze, że ostatnio dokupiłam wielkie farby plakatowe (zielony, niebieski i czarny) bo te kolory szybko schodzą na Świąteczne ozdoby.

Mogą być śmieszne i krzywe :) I tak będą "inne" bo chude i długie tak jak deski.
Choinki na zielono.
Bałwan jak to bałwan... biały z kapeluszem, nos czerwony marchewkowy, czarne oczy, buzia i guziki.

Anioł jak widać też mało skomplikowany. 

Odwracamy anioła i przykręcamy wkrętami skrzydła. 
Uwaga, zmierzcie długość wkrętów, żeby nie przebiły na wylot aniołka.

W trzech miejscach wystarczy.

 Malujemy anioła białą farbą i ścieramy od razu.

i gotowe 😄
Anioł stoi w mięcie, przechowywanej na zimę w mieszkaniu 😋

A to moje choinki z bałwanami...
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty