Balerinka- spódnica

Tania, szybka i każdy ją zrobi :)

Potrzebne materiały:
*tiul- ja kupiłam taki na rolkach 9m 3szt- do kwiatów. To jest taki sam jak zwykły do szycia, tyle tylko, że jakimś cudem jeśli ktoś sprzedaje jako zwykły materiał to jest droższy ;/ debilizm.
Im więcej tym gęstsze :)

*szeroka guma

*igła, nici lub maszyna do szycia

Tiul tniemy na paski...NIE PRZECINAMY NA PÓŁ TYLKO SKŁADAMY! długość spódnicy x 2 + 3-4 cm zapasu.

Gumę zszywamy. Zrobiłam to ręcznie, bo to chwilka-maszynę miałam schowaną i więcej bym miała szykowania niż szycia :) No chyba,że ktoś ma maszynę wyciągniętą to jeszcze szybciej :)

Zszytą gumę nakładamy na oparcie krzesła lub tak jak ja na rączkę kosza.
Składamy tiul na pół i przekładamy przez gumę...I tak do zapełnienia całej gumy.
Na koniec ściągamy i ewentualnie przycinamy, żeby było równo.

Z tych odciętych kawałków zrobiłam kwiatka do włosów. Związałam je w połowie i przywiązałam do spinki :)

Rano moja modelka przymierzyła i jest idealna :) Oczywiście najlepiej będzie wyglądała założona na getry. Jednak Gabi nie mogła się doczekać :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty