Czapeczka Myszki Mini

Czapeczka prosta i słodka :)

Zaczynałam nie od 4 oczek łańcuszka, a od

zdj.1
Później słupki. Część czarna dla Gabi podwójne do rz.8 dla Werki rz. 7
zdj.2

zdj.3


Część kolorowa- nie wiem jak po PL  się nazywa ten ścieg, po ang. Crochet Rib Stitch. Nabieramy za niebieską nić.


Uszy robimy wg. I schematu-zdj.3, tyle tylko, że pół słupki. do rz. 4

Kokardki. 12 rzędów na 5 słupków- zdj.2. Zawiązujemy kilka razy na środku.

Niechcący usunęłam swoje czapeczki i nie mam już tych zdj. :( Dlatego wrzucę czapeczki znalezione dawno na internecie z których robiłam :)




Uszy przyszywamy w równej odległości, Kokardę na środku. Przykleiłam do kokardek takie małe ozdoby (były z jakiejś gazety Gabi, ale je schowałam w razie czego ;) ) Mogą być guziczki. Tak miałam w I wersji, ale przypomniało mi się o tych cekinkach i zmieniłam :)

Szaliczki proste, robione w całości słupkami. Z jednaj str. na łączeniu kolorów po środku zamiast półsłupków zrobiłam 3-4 oczka łańcuszka i dalej półsłupki. W powstałą dziurę wkładam drugą część szalika.


Z obu stron szalika na łączeniu kolorów ściągnąć , żeby było zwężone/ściągnięte... Po włożeniu powstaje kokarda :)

Gotowe :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty