Lody jagodowe

NIEBO w gębie to mało powiedziane :) Jeszcze tak dobrych nie jadłam :) Mają cudny kolor! Zdjęcia tego nie oddadzą. I są baaardzo jagodowe. Delikatne...achh :)

Można je zrobić również bez maszyny do lodów. Jedynie trzeba mieszać co 20-30 min, żeby nie było kryształków.

Gotowych lodów nie zdążyłam zrobić, bo mi zjedli ;p hahaha

Mam tylko zdjęcie gotowej masy i w maszynie :)


Moja machina do lodów, obok mam puste kubki po deserkach, które idealnie nadają się do lodów :)

Składniki
*2 szklanki czarnych jagód
*3/4 szklanki cukru
*spora szczypta soli
*1 szklanka mleka
*1,5 szklanki 36% śmietany

Zagotowujemy owoce z cukrem i solą, dusimy 5 minut na malutkim ogniu, rozgniatając jagody widelcem.

Studzimy, miksujemy z mlekiem, mieszamy z zimną śmietaną.

Wkładamy na 2 godziny do lodówki.

Następnie zamrażamy w maszynie do lodów.

SMACZNEGO :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty