Maska na włosy z oleju kokosowego

Wczoraj wieczorem nałożyłam na suche włosy olej kokosowy (kupiłam na Allegro 500ml za 13zł)- delikatnie podgrzany w mikrofali. Nałożyłam folię i owinęłam ręcznikiem. Chodziłam 1,5h, bo już mi się dłużej nie chciało ;) hehehe Ale podobno im dł. tym lepiej, a nawet można spać w tym :) Troszkę dogrzałam suszarką :) Jakieś 5 min.

Później umyłam 2x głowę i jak zwykle nałożyłam zwykłą odżywkę do spłukiwania.

Byłam ciekawa czy włosy nie będą tłuste mimo dwóch myć... Rano okazało się, że włosy są REWELACYJNE!!!!

Delikatne, miękkie i ładnie się błyszczą. W ogóle nie tłuste. Także polecam, bo warto coś takiego robić. Chociaż raz na 2 tyg.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty