Szybkie kluski na serku homogenizowanym




(przepis dla 1os- pamiętam jak mi babcia robiła :) Moja Gabi normalnie wcinała, że byłam w szoku! Dwa razy robiła dokładkę :) A jej powiedziałam, że to "pianki" :) Są bardzo syte.)

*1 serek homogenizowany waniliowy, ale mogą być smakowe.
*1 jajko
*ok 5-6 łyżek mąki. takie czubate

Składniki wymieszać.

Zagotować w garnku wodę z odrobiną soli. Jak woda będzie się gotowała kłaść małą łyżeczką ciasto. Delikatnie zamieszać, bo przyklejają się do spodu. Pogotować z 5-7min.

Odcedzić, nałożyć, posypać cukrem. Dla siebie robię z podsmażoną bułką tartą, a dla lasek z masełkiem.

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty