Wrześniowe wyniki ćwiczeń na platformie :)

Kochane jestem zachwycona :) Zgubiłam kolejne cm! Wreszcie -1kg z wagi i kolejne -3cm. I to w udach, pasie i biodrach :) Normalnie jestem w szoku! Bo teraz ćwiczę góra 3x w tyg. po ok 20-30 min, prędkość 25-30. To zależy które ćwiczenia. Mam już inną niż na początku platformę, więc ćwiczenia zmodyfikowałam i dostosowałam do maszyny. Muszę wrzucić zdjęcia, ale na to potrzebuję wolnej chwili. Może jutro, bo teoretycznie ma padać, więc będę w domu.

-8 kg
-40 cm


Po prawej str. dodałam nową kategorię. Żeby łatwiej można było znaleźć wszystko co pisałam o platformie. 
***

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty