Jak uszyć torebkę?

Już wspominałam, że w grudniu popsuła mi się torebka :( Do dzisiaj nie kupiłam nowej, bo wiadomo. Duża torebka to duża kasa. A nie mam teraz na zbyciu 80zł.

Wiem, że wczoraj miałam odpoczywać i nic nie robić, ale jakoś tak nie umiem ;) Zabrałam się za porządki w szafie. Maszyna do szycia jest już w moim knociku w sypialni :)

Od dłuższego czasu myślałam nad uszyciem torebki. Ale z czego???? I wczoraj dostałam olśnienia :)

Zaczynamy szycie :)

*Stara długa kurtka lub płaszcz
*Stary pasek od spodni
*gruby zamek
*guziki do ozdoby

Miałam wyrzucić taką starą kurtkę. To ocieplenie co jest w środku po którymś praniu się tak poprzestawiało, poprzesuwało, że do dupy już była. A kurtkę kupiłam rok temu w lumpeksie za 1zł :) na wyprzedaży w sobotę :)


Wywlec kurtkę na lewą stronę i zszyć dół. 
Odmierzyć od dolnego szwu ok 58-60 (długość torebki) Jeśli są kieszenie to kilka cm. powyżej.
Narysować linię. Zapiąć szpilkami, żeby nie uciekał materiał i przeciąć.
Jeżeli jest za duża ;) to skrócić, ale od dołu. Bo są kieszenie, które się przydadzą :)

Doszyć zamek.


Najlepszy taki wielki, plastikowy. Ja miałam wypruty ze starej kurtki :)


Dół torebki zakończyć zygzakiem. Przydał by mi się overlock, bo bardzo nie lubię zygzakiem obszywać, ale niestety muszę się tym zadowolić.
Rogi złożyć i przeszyć.



Doszyć pasek. Mnie denerwuje, jak mam dwa paski, bo zawsze mi jeden spada i co chwilę poprawiam ;/ Dlatego w tej mam jeden porządny :)
Przeszyć kilka razy po prostokącie i na krzyż. Taka zamknięta koperta.

Można udekorować kwiatkiem, dokleiłam na pistolet guziki na zatrzaski kurtki.


Gotowe :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty