Rozetki- ciastka z ciasta naleśnikowego, smażone na oleju

Pamiętam jak mój tata pojechał w 89' do Niemiec. Jak wrócił to przywiózł taką "formę" do smażenia właśnie tych ciastek. Uwielbialiśmy je. A jak już miałam swoją rodzinę to od razu ją poszukałam i kupiłam. Moje łakomczuchy też te ciasteczka lubią.

Foremki można kupić na Allegro, bo widziałam za 11zł :)

Składniki:
*mleko
*mąka
*jajko
*proszek do pieczenia
*2 łyżki oleju- do ciasta
*cukier
*sól

Dodatkowo:
*olej do smażenia
*cukier puder
*cynamon

Zrobić bardzo gęste ciasto naleśnikowe . Nie robię ich bardzo słodkich, bo i tak sypię ciastka cukrem pudrem.

Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty