Lina dla małych małpek.

Co może być lepszego w pokoju dzieci jak lina do huśtania :) Każda mała małpka to pokocha :) Lina wisi już długo, ale wczoraj docięłam siedzisko, żeby było wygodnie :) I każde dziecko, które Nas odwiedza MUSI się pohuśtać :)

Potrzebna gruba lina najlepiej powróz.

Mocowanie może być ruchome o 360st. takie jak miałam przy Kokonie-hamaku to jest mocowanie od plandek z przyczep. Takie od samochodów ciężarowych :) Lub tak jak teraz mam. Lina i tak się obraca :)

 Oczywiście dokupić odpowiednie śruby i kołki rozporowe do przymocowania do sufitu. Sufit nie może być z karton-gipsu! U mnie jak to w blokach beton, więc nie wyjmę już ich. Najłatwiejszym sposobem jest odcięcie śrub i zagipsowanie.



Na końcu przygotować siedzisko...
Ubkleiłam taśmą, żeby nie porysować wyrzynarką.


Po wycięciu szlifierką lub papierem ściernym przeszlifować brzegi.
Żeby nie były ostre.

Nie jest to może najpiękniejsze jajo, ALE może być ;p 
Na środku wywierciłam 4 otwory.
Ładniej i szybciej było by specjalną wyrzynarką do otworów, może w końcu się dorobię ;)

Przełożyć linę...

Od spodu zawiązać 2-3 pęki i...

... małpki mogą się huśtać :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty