Nadziewana papryka i pieczarki.

Nic skomplikowanego. Proste, tanie i dobre. Bardzo sycące :) Myślałam, że śmiało wciągnę 1 całą tzn 2 połówki gotowego...ledwie zjadłam 1 połówkę ;) hehehe To co jest na zdj. wyszło na 2 dni dla 4os.

 Składniki:
*czerwona papryka
*mięso mielone
*8szt pieczarek dużych-można więcej a mniej papryk.
*cebula
*ugotowany ryż
*2 ząbki czosnku marynowanego w ziołach lub zwykły.
*koperek
*sól, pieprz, ulubione zioła
*1-2 jajka
*żółty ser lub/i pleśniowy ser :) mój ulubiony :D


Dodatkowo:
*ketchup
*sos czosnkowy


Paprykę przekrawamy na pół i czyścimy z nasion- zostawiamy zieloną końcówkę i myjemy.

Wcześniej gotujemy ryż. Mi zostało z obiadu.

Zostawiamy dowolną ilość do nadziania, jeśli chcemy więcej nadziać to należy więcej kupić, bo te 4-5szt dużych pieczarek+ogonki od tych do nadziania kroimy, podsmażamy z cebulą i przeciśniętym przez praskę czosnkiem.

Mieszamy ryż, mięso, pieczarki z cebulą, przyprawami,koperkiem i jajkami surowymi.

Blachę z piekarnika polać olejem. Nadziewać papryki i pieczarki.

Posypać startym serem lub poukładać plasterki sera pleśniowego.

Na zdj. widać wykałaczki. Powtykałam je, bo pieczemy przykryte folią aluminiową. Jak są wykałaczki to folia nie dotyka sera :)

Pieczemy w 220st ok 20min.

Podajemy z ketchupem lub/i sosem czosnkowym.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty