Zupa gołąbkowa

Znowu myślenie CO NA OBIAD ;/ Już mnie to dobija. Przypomniał mi się przepis na zupę. Kiedyś gdzieś czytałam, a że mało skomplikowany to zrobiłam. W sumie jak gołąbki tylko w garnku.
Chyba dobra mi wyszła, bo mąż po 2 wielkie, miski jadł :) haha

Składniki:
*500g mięsa mielonego
*2 cebulki
*olej do smażenia
*pół główki włoskiej kapusty
*2-3 ząbki czosnku u mnie mój ulubiony marynowany w ziołach...jak zwykle :)
*3-4 litry rosołu lub bulionu z kostki- miałam zamrożoną porcję rosołku :)
*2 liście laurowe
*1 opakowanie włoszczyzny w paski- mrożonka
*sól, pieprz
*1 łyżeczka słodkiej papryki
*ok 200g ugotowanego ryżu- został mi z poprzedniego dnia, a robiłam potrawkę z ryżem.
*słoiczek koncentratu pomidorowego
*1-2 łyżki mąki pszennej


Mięso mielone smażę na oliwie z oliwek z marynowanym czosnkiem, następnie dodajemy  cebulę pokrojoną w kosteczkę i podsmażamy na oleju. Wrzucamy do dużego garnka.

Włoszczyznę w paski wrzucam na chwilę na patelnię i kilka min podsmażam. Dodaję do garnka.

Do garnka wlewam rosół lub bulion, dodaję pokrojoną kapustę.

Dodać liście laurowe, koncentrat oraz przyprawy. Gotować ok 15-20 minut. Po tym czasie dodać ryż i zagotować z 3min.

Na koniec całość zagęszczamy mąką rozmieszaną w niewielkiej ilości wywaru.

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty