Jak kręcić hula hop? Za I razem się uda!

Niedługo lato, kostium kąpielowy, a po zimie...boczki ;/ wryyy Zmora większości kobiet.

Kupiłam dzisiaj hula hop. Każda dziewczynka miała ;) Ale powiedzcie ilu z Was udało się nim kręcić??? Niewielu...ale teraz już wiem dlaczego!

Hula hop musi mieć odpowiednią wielkość i wagę.
Minim. 0,5kg, ale oczywiście cięższe są też super. Mój nowy nabytek waży 1,5kg, średnica 100cm. W szoku byłam jak dzisiaj je złożyłam, bo to wersja przenośna tzw. turystyczna :)

Po złożeniu stawiamy hula chop przed sobą i musi sięgać do pępka Jeśli będzie małe to będziemy się męczyć i nic z tego nie wyjdzie.

Pokażę Wam sposób, który DZIAŁA! I z ręką na sercu za I razem zaczęłam kręcić hula hop! :)

Strój jak widzicie baaardzo sportowy ;) hahaha

Zdjęcia porobiłam, także za ....hmmm... przed moimi urodzinami czyli niecały miesiąc sprawdzę czy coś to wszystko dało ;)

Zapraszam z moją asystentką do filmiku instruktażowego


Powodzenia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty