Szybki strój Pinkie Pie na bal przebierańców

Bluzeczka, spódnica z ogonem i uszy to cały strój do My Little Pony.  U mnie oczywiście Pinkie Pie :)  Uszy mogą być też do każdego innego zwierzaka.

Spódnica to dwa prostokąty gdzie dół jest ze szpicem. 

Do dołu spódnicy (szpiców) przyszyłam pocięte resztki i ozdobną lamówkę (jaką miałam w moich zapasach)

Góra podwinięta i przeciągnięta guma.

Oczywiście nie można zapomnieć o balonach Pinkie Pie: niebieski z żółtym sznurkiem, żółty balon z niebieskim sznurkiem i niebieski balon z żółtym sznurkiem :) Sznurki baloników to wełna :)

Ogon...
Kupiłam w lumpeksie szalik. Wiecie taki owłosiony ;) Jak kiedyś były modne :) Przecięłam na 3 części i z 2 uformowałam ogon, który przyszyłam do tyłu spódnicy.

Bluzeczkę wycinałam na "oko". Możecie obrysować jakąś bluzeczkę, w której chodzi dziecko :)

Następnie zszyć na lewej str, ramiona, boki, podwinąć dół, przyszyć taką samą lamówkę co przy spódniczce, doszyć balony i gotowe.

Uszy....
Stara i popsuta opaska do włosów, dwa jednakowe kartoniki i materiał.


Z kartoników wyciąć kształt uszu. Posmarować klejem (wikol lub inny uniwersalny), przykleić do materiału, posmarować drugą str i przykleić materiał.







Mocno docisnąć, obciąć nadmiar materiału. Ale na dole zostawić zapas ok 1cm.












Za pomocą kleju na gorąco przykleić uszy do opaski.












Gotowe :)

Uszy koto-koniowe ;) hahahaa

Ale dziecko zadowolone :D









Włosy przez noc zawinięte w kręciołki i rano ściągnięte.

Psiknięte  farbą do włosów, na poliku namalowane baloniki i  Pinkie Pie mogła iść na bal :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty