Zupa kapuściano grochowa czyli zupa "pryku pryku" ;)

Spytałam się dziewczynek jak nazwiemy zupę? Myślały, myślały i wymyśliły :) Nazwa zupy mówi sama za siebie ;) hahahaaa Ale co można się spodziewać po połączeniu kapusty i grochu? :)

Na prawdę pyszna zupa. Dzieci pięknie zjadły!!!!

Składniki:
*0,5 kg porcji rosołowej
*1/2 opakowania włoszczyzny w paski- mrożonka
*1 mała główka kapusty włoskiej lub innej
*1 puszka białej fasolki
*0,5 kg ziemniaków- obrać i pokroić w kostkę
*6-8 parówek lub kiełbasa- pokroić w plasterki
*sól, pieprz, liście laurowe
*koperek
*1/2  słoiczka koncentratu pomidorowego




Wszystkie składniki oprócz koncentratu i koperku wrzuciłam do szybkowaru, zalałam wodą. Max do 3/4 wysokości szybkowaru, można mniej i lepiej później dolać :)

Włączyć na maksymalnym gazie, aż do zagotowania. Jak się zagotuje nastawić zegar na 20 min. i zmniejszyć ogień na min.

Po tym czasie wyłączyć, włożyć szybkowar pod kran i polać zimną wodą, żeby zmniejszyć ciśnienie.

Otworzyć, postawić z powrotem na gaz, dodać koncentrat i koperek.


Miałam zamrożone końcówki koperku, które zaraz po wyciągnięciu z zamrażarki należy szybko połamać/ pokruszyć. Dodać do zupy.







Zagotować ok 2 min i wyłączyć.

Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Śmieszne wierszyki, rymowanki i wyliczanki z mojego dzieciństwa

Wiersze, wierszyki, rymowanki, kołysanki, piosenki i zagadki.cz.2

Wyniki odchudzania na platformie wibracyjnej-zdjęcia-efekty